CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, April 6, 2009

ღmy sketchesღ[chapter 2]



olaaa my frensss... hehehe boring ku. sekda pa mok dipolah. pandei boring juak aku. tp biasa ya mun time aku boring ada sigi keja ku salu polah la time ku boring. ekekeke... pa kedak sama jak ayat ku polah tok. sukati jak.ekekeke. i want to share with one of 'talent'. chewah cam ngeso jak. hahaha sekda la. aku just mok share jak bha. i'm use to sketch sumting tat accross my mind. hehehe yes.. i loved to draw but hate colouring. wawawa... duno y.. i'm a bit kontra with my bro. my bro nang pandei la melukis and of course pandei mgaler.ekekekeke... gara2 my my aku pun kena juak effect but not so fully talented like him... tat's a bit about me.

< style="text-decoration: underline;">



hehehe...gmbr sebelah ya nama nya burung. ape? burung... ape? burungg... ape??? ehhh udah bha. burung pipit. ekekeke.
aku lukis tok time ku balit dr kampus. ku jumpa burung tok time aku makan kat Uptown(tmpt ku salau makan tghari kat kampus)... ntah pa benda ku pk sampei jak umah trus ku rasa mok mlukis. huhuhu tgn kayo2 cari pensel. apa gik start la keja ku ya. hehehehe.....

haha kat sblh kiri tok KLCC tower sik mjadi.huahuahua susah owh mok lukis.. ada 8 kali ku lukis still tok juak jadi nya huhuhu... geram ku.. tcabar skill aku.ekekeke

0 comments: