CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, April 2, 2009

[ApRiL] has come...

arghhhh.... jadual final exam dah kuar. tahniah la...huhuhu... ntah pa benda nok ku blaja. adei. i'm worried about my carrymark. huhuu.. didnt make any achievement towards my mission. aiya... tp yg bestnye final tok i'm only having 5 papers. hehehe... and the gap of study jauh tu... my 1st paper will be on 22nd april and my last paper will be on 7 mei. huhuhu... 13 mei i'm home (kch). owh how i miss my mum, my nephews and nieces especially the twins. hehehe... kopem dah besar da duak ya. OMG! not forgetting to my frens of coz la. aiya... how can i 4get u all my dearest frens... ada la org ya ku minta belanja mam seafooooood..ekekeke ilek arr... warghhh sik sabar mok balit tok.
abis kan dolok exam ya.. huhuu.. harap2 kali tok mun boleh mok dpt anugerah dekan.huhuhu... amennnn...

owh ya... hehehe ku dah book tiket dah balit
ekekekek
13 mei my frens...
sapa antara kitakorg mok pick me up
huhuhuhu
berebut la korg
hahahaha

0 comments: